Regulamin sklepu internetowego

Niniejszy dokument zawiera regulamin, który określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania ze sklepu internetowego https://poradniapax.pl/ oraz warunki sprzedaży dostępnych usług. Sprzedającym i właścicielem sklepu jest SHARP GAMES Mateusz Kościelnicki posługujący się numerem NIP 6272746053 zwana także „Sprzedawcą”.

W każdej chwili możesz skontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość na adres e-mail: dorota.koscielnicka@gmail.com

§1 Definicje

W niniejszym regulaminie przyjmuje się następujące definicje pojęć:

Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,

Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem poradniapax.pl/regulamin

Sklep – sklep internetowy działający pod adresem poradniapax.pl

Sprzedawca SHARP GAMES Mateusz Kościelnicki ul.Wyzwolenia 140 41-707 Ruda Śląska NIP:6272746053

§2 Postanowienia ogólne

Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści w postaci konsultacji.

Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.

Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.

Do korzystania ze Sklepu wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych:

dostęp do Internetu,

standardowy system operacyjny,

standardowa przeglądarka internetowa,

posiadanie aktywnego adresu e-mail.

Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną

Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.

Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.

Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: dorota.koscielnicka@gmail.com. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§4 Składanie i realizacja zamówień

Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich.

Potwierdzenie zakupionych materiałów przekazywane jest mailowo.

Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową.

Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym adres e-mail oraz zostanie na stronie internetowej Sklepu poinformowany o prawidłowym złożeniu zamówienia.

Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.

W przypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: rachunki z załącznikami, rachunki korygujące z załącznikami i formularze.

Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

§5 Płatność

Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§6 Konsultacje

Realizacja zamówienia obejmującego konsultacje następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości z wybranym terminem i godziną.

Uzgodnienie terminu odbywa się po uprzednim opłaceniu zamówienia konsultacji poprzez wysłanie przez Kupującego zapytania na adres: dorota.koscielnicka@gmail.com

§7 Dane osobowe i pliki cookies

Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi zamówień oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem poradniapax.pl/polityka-prywatnosci

§8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,

zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,

skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.

Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§9 Postanowienia końcowe

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.

Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

Klient – osoba umówiona na konsultację,

Specjalista – Dorota Kościelnicka

Konsultacja – Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii

Konsultacja trwa 50 minut.

Płatności za Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii

Płatność za Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii wymagana jest najpóźniej do 24 godzin przed jej terminem.

Klient dokonuje płatności za konsultację:

przelewem na konto: 41 1160 2202 0000 0003 3358 6752, lub za pomocą sklepu na stronie Specjalisty: poradniapax.pl,

Odwołanie Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapiiKonsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii przez Klienta lub późne przybycie na Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii przez Klienta:

Klient może odwołać bezpłatnie konsultację online do 24 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii Klient powinien skontaktować się mailowo na adres: dorota.koscielnicka@gmail.com , telefonicznie (w tym sms) pod numerem 691 070 862. Opłaty za Konsultację online zapłacone przez Klienta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Specjalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 7 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jaką użył Klient do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej. Specjalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 10% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu. W przypadku uzgodnienia nowego terminu konsultacji uiszczona opłata może zostać zaliczona na poczet kolejnej konsultacji jeśli Klient i Specjalista tak ustalą.

W przypadku, gdy (i) Klient odwoła Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapię na mniej niż 24 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Klient nie uczestniczy w Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii zostanie odwołana. W takiej sytuacji zastosowanie mają zasady:

Specjalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapę opłat, co oznacza, że Klient jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Specjalisty.

Klient nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapę.

Odwołanie konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapii przez Specjalistę, nie uczestniczenie w konsultacja/ poradnictwo/ sesja psychoterapiiii przez Specjalistę lub późne przybycie na konsultację/ poradnictwo/ sesja psychoterapii przez Specjalistę:

W przypadku, gdy (i) Specjalista odwoła konsultację/ poradnictwo/ sesja psychoterapii, (ii) nie uczestniczy w konsultacji/ poradnictwo/ sesja psychoterapii lub (iii) spóźnia się co najmniej 15 minut w konsultacji/ poradnictwo/ sesja psychoterapii, opłaty uiszczone przez Klienta z góry zostaną zwrócone przez Specjalistę, w terminie 7 dni od dnia odwołania konsultacji/ poradnictwo/ sesja psychoterapii. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jakiej użył Klient do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej. Istnieje możliwość przesunięcia opłaty na poczet kolejnej Konsultacji.

Klient nie ma prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie konsultacji/poradnictwa/psychoterapii, (ii) nieuczestniczenie w konsultacji/poradnictwie/psychoterapii lub (iii) spóźnienie Specjalisty było uzgodnione z Klientem.

Formularz reklamacyjny